City of Brass – Mixer integráció, 4K
dreampage 2018. May. 04.

Megjelent a BioShock egykori fejlesztőinek új játéka, a City of Brass, amely Xbox One-on különleges funkcióval, beépített Mixer integrációval bír, így az élő közvetítéseknek maguk a nézők is közvetlen részesei lehetnek.

Egykori BioShock fejlesztőkből verbuválódott az Uppercut Games csapata, amely így egyáltalán nem kezdő az FPS-ek műfajában. Új játékuk, a City of Brass éppen ilyen anyag, egy belső nézetes roguelike kalandjáték, amely minden alkalommal más pályákat tár elénk. Az Ezeregyéjszaka témájára épülő, látványos (Unreal Engine) kincskereső kaland Xbox One-on viszont mással is hódít. Egyrészt a Microsoft erősebbik konzolja az egyetlen, ahol 4K-ban fut, másrészt Mixer integrációt is kapott, amivel az élő közvetítések nézői beavatkozhatnak az eseményekbe, segítve, vagy éppen akadályozva a játékos előrejutását.

A fent látható gombsor jelenik meg, ha azt a közvetítő engedélyezi a játékban, a nézők pedig a Mixeren összegyűjtött Szikrák (Spark) kontójára időnként ezekkel a gombokkal belenyúlhatnak az akcióba. Például életerőt lehet növelni, kincseket lehet a játékos elé varázsolni, vagy egy gépi társat, aki segít a harcban. Gonoszabb természetű nézők nehezíthetik is a játékos dolgát, extra ellenségek életre hívásával. Persze ne gondoljuk, hogy mindezt névtelenül tehetjük meg – a streamer mindig látja, melyik néző melyik gombot nyomta meg, szóval tudni fogja, kinek köszönheti a segítséget, vagy épp a nem tervezett halált…

A Mixer integráció egyre több játékban kap szerepet (pl. Minecraft, Darwin Project, Deep Rock Galactic), ami változatosabbá és interaktívabbá teszi az élő közvetítéseket. A City of Brass ettől függetlenül is figyelemre méltó játék, ráadásul bele se szakad a pénztárcánk.

A játék ma jelent meg Xbox One-ra, 3,990 forintért tölthető a három és fél gigás kaland.