Killer Instinct 3.5
dreampage 2016. Nov. 21.

Hamarosan érkezik a Microsoft verekedős játékának következő nagyobb frissítése, amely elsősorban a Shadow Lords módot bővíti új küldetésekkel, tárgyakkal és lehetőségekkel. Megérkezik a második Árnyék Nagyúr, Eyedol is.

A Shadow Lords mód megjelenése óta nagyjából csendben volt a Killer Instinct fejlesztőcsapata. A harmadik szezon lezárása viszont nem jelenti a játék végét, továbbra is készülnek az új tartalmak, amikből mindjárt holnap meg is kapjuk az első adagot: érkezik a 3.5-ös patch, amely jelentősen bővíti az egyjátékos RPG stílusú játékmódot. Dióhéjban a következőkre lehet számítani:

  • Új „Shadow” küldetések, amelyek során más játékosok árnyékait (kitanított mesterséges intelligenciák) lehet megtalálni és legyőzni. Mi magunk is tréningezhetünk ilyen gépi szereplőt, aki a mi képességeinknek és stílusunknak megfelelően tűnik fel más játékosok kalandjaiban.
  • Új „Shadow” karakter skinek az összes szereplő részére
  • Új küldetések
  • Új Őrzők (Guardians)
  • 11 új Artifact
  • 11 új fogyó eszköz
  • Új megnyitható dossziék
  • Balanszolt nehézségi szintek
  • Továbbfejlesztett és új jutalmak és end-game tartalom
  • Mesterséges intelligencia fejlesztések
  • Karakter módosítások és állandó képességnövelők Shadow Lords módban bizonyos szereplőknél (Tusk, Mira, Kim-Wu és Eyedol)
  • Extra küldetés-sorozatok, az egyik ilyen végén feltűnik maga Eyedol, az új Árnyék Nagyúr

Szóval az látható, hogy az új frissítés elsősorban a Shadow Lords módra koncentrál, de több szereplő is átesik kisebb-nagyobb csiszoláson, hogy még kiegyensúlyozottabb legyen a harcrendszer egy- és többjátékos módban is. A szerepjátékokat idéző single-player mód pedig minden eddiginél változatosabbá válik, köszönhetően az új küldetéseknek, tárgyaknak, és a remélhetőleg barátságosabb nehézségi szinteknek. A verekedős játékok kedvelőinek kötelező kipróbálni, főleg az új patch után, ami kedden este 19 óra körül érkezik.

A Killer Instinct 3.5 részletesebb változáslistája ide kattintva olvasható.