Sea of Thieves: Felhők, tenger és napfény
dreampage 2016. Sep. 27.

Szépen halad a Rare következő játékának, a kalózos nyílt világú Sea of Thieves-nek a fejlesztése. A fejlesztők folyamatosan pakolják ki a videó naplókat, amikből most összegyűlt egy érdekes csokor.

A nyílt világú online játékot már többször is láttuk akcióban (sőt, a szerencsésebbek ki is próbálhatták), de arról keveset tudunk, milyen technikák dolgoznak a háttérben. A Rare szerencsére erről is sokat beszél, így most néhány fejlesztői videóból azt is megtudhatjuk, hogyan érték el, hogy ennyire látványos legyen a hullámzó tenger, a változó felhőzet és a dinamikusan változó bevilágítás.

Az első videóban a vízről hallhatunk és láthatunk dolgokat. Mivel a Sea of Thieves kalózos játék, és leginkább vízen játszódik, nem mindegy, mi hullámzik a lábunk alatt. A vad nyílt tengerektől a csendes kis öblökig a víz mindenhol élethűen viselkedik és gyönyörűen néz ki, a fotorealisztikus vízfelszínt pedig a Rare grafikusai stilizálták, hogy jobban illeszkedjen a játék rajzfilmszerű világába. Az eredmény önmagáért beszél.

A második videó rövidebb, ebben a felhőket leshetjük meg akció közben. A fejlesztők egy új technikát használnak, ami hatására a 3D-s felhők nemcsak puhának és festményszerűnek tűnnek, illetve vonulnak az égen, de tetszőleges alakot is felvehetnek egy adott pillanatban.

Minden játékban nagyon fontos része a látványnak a bevilágítás. Tudják ezt a Rare-nél is, ezért különös gondot fordítanak arra, hogy minden napszakban a lehető legszebb fényeket lássuk kalózkodásaink során. Ha szép az idő, gyönyörű naplementéket és napfelkeltéket láthatunk majd.

Angolul jobban tudó nézők persze még több információt megtudhatnak a fenti beszélgetésekből, de az mindenképp egyértelműnek tűnik, hogy a Sea of Thieves egy csodálatosan szép játék lesz, amikor megjelenik. Erre valamikor 2017 első felében kerül sor, Xbox One-ra és Windows 10-re.